loading...
مدرسه نیوز در رز بلاگ

امیر حسین بازدید : 15 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (3)
http://s4.picofile.com/file/7815814187/In_The_Name_Of_God_fb98_blogfa_com_.png


با سلام خدمت شما بازدید کننده ی گرامی به وبلاگ من خوش آمدید.برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به در بهتر شده کیفیت مطالب یاری کنید.

من امیر حسین علیپور هستم,14 ساله از استان زیبا و با صفای کرمان.بنده مدیر تمام وبلاگ ها و وبسایت هایمدرسه نیوز هستم.
وبلاگ رسمی مدرسه نیوز در سرویس رز بلاگ:http://schoolnews1.rozfa.com
وبلاگ رسمی مدرسه نیوز درسرویس بلاگفا:  http://schoolnews1.blogfa.com
وبسایت رسمی مدرسه نیوز:                                                http:schoolnews1.tk 

وبلاگ های مدرسه نیوز توانسته اند 5 تندیس از برترین وبلاگ فناوری ها در ایران کسب کند و 9 تندیس به عنوان برترین و بهترین و جوانترین مدیر وبلاگ هایی که دائم در حال بروز شده هستند را از کشور های: ایران و آمریکا و آلمان و عربستان سعودی و سایر کشور های دیگر کسب کند.

متاسفانه برخی ها مطالب این وبلاگ ها را با سایر سایت ها متشابه و اشتباه می دانند ولی وبلاگ های مدرسه نیوز توانسته اند %87 از مطلب هایش را به خودش تعلق بدهد و تنها %13 از مطالبش را از سایت های معتبر ایران و جهان دریافت کند(البته با ذکر منبع)

خیلی ها منتظر وب سایت مدرسه نیوز بودند و من هم بدلیل زیاد بودن درخواست ها و به لطف پروردگار توانا وب سایت رسمی مدرسه نیوز را افتتاح و طراحی کردم البته با تشکر از دوست آقای عامری مدیر وب سایت شاه هاستینگ و زحمات ایشان.آدرس سایت: http://schoolnews1.blogfa.com     و قابل به ذکر است که من هنوز فرستی را برای بروز شدن سایت مدرسه نیوز نداشته ام ولی قول میدهم تا چند ماهه آینده وب سایت مدرسه نیوز همانند این وبلاگ دائم بروز بشود.

برای تبادل لینک و لوگو و بنر شما می توانید به آدرس ایمیل : amiralipour61@yahoo.com  ایمیل بزنید و یا به شماره تلفن:  09388497319  تماس بگیرید.

اگر مدیر وبلاگ و سایتی در نظر داشت وبلاگ من را لینک کند می تواند ما را به عنوان              --مدرسه نیوز--
لینک کند.

به دلیل زیاد بودن متقاضیان برای تبادل لینک مشترک بنده قوانینی را برای تبادل لینک طراحی کردم:
1--شما میتوانید من را لینک کنید ولی من قادر به لینک کردن شما نیستم.(لینک مفرد)
2--شما میتوانید مبلغ 20 هزار تومان را هر ماهه برای ما واریز کنید.
3--اگر وبلاگ و یا وب سایت((وبسایت ها بسیار ویژه هستند و امکان لینک شدنشون زیاد است))شما بروز و مطالبش پست مدرن((post modern)) باشد و تعداد بازدید شما روزی بالای 500 نفر باشد شما بدون پرداخت مبلغی و بدون درنگ لینک می شوید.
4--البته نگران نباشید شما می توانید درخواست تبادل لینک بدهید و ما هر 2 هفته یک بار قرعه کشی را برای تبادل لینک مشترک انجام می دهیم.

بدلیل زیاد بودن درخواست و نظرات برای خوانده شده شدن نظر شما چند ساعت و یا حتی چند روزی زمان میبرد..پس لطفاً شکیبا باشید....

لطفاً به همین پست نظر بدهید.

با سپاس فراوان از شما دوست عزیز.

تصاویر تکمیلی از آبشارهای زیبای جهان  - www.taknaz.ir
طراح و مدیر این وب : امیرحسین علیپور
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط SASAN در تاریخ 1392/05/08 و 5:14 دقیقه ارسال شده است

این فایل 350 کیلو بایتی حرفها واسه کفتن داره... دانلود کن ببین چی میگه.... کپی کن توی سرچ باکس تا دانلود بشه

https://rozup.ir/up/gamersan/ط%B1ط%A7ط%ADطھ%20طھط%B1غŒظ†%20ط%B1ط%A7ظ‡%20ع%A9ط%B3ط%A8%20ط%AFط%B1ط%A2ظ…ط%AF.rar

این نظر توسط nazi در تاریخ 1392/05/06 و 6:02 دقیقه ارسال شده است

جشنواره انتخاب وبلاگ برتر
http://www.iramit.net/irabest
جای شما در بین سایتها و وبلاگهای برتر خالیست



این نظر توسط ahmadreza در تاریخ 1392/05/06 و 5:43 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز سلام ، خسته نباشد
وبلاگ بسیار خوب و جالبی دارید ، امیدوارم در آینده از این بهتر هم بشه . من هم یک وبلاگ با موضوع عمران دارم و خوشحال میشم به من سری بزنید و نظرتون رو در مورد وبلاگم بگین.
(در ضمن در صورتی که شما تمایل داشته باشین میتونیم باهم تبادل لینک داشته باشیم)
موفق باشید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید. من نوجوانی 14 ساله هستم از کشور بزرگ و سرافراز ایران. با ما همراه باشید تا از علم و فناوری های ایران و جهان هستی با خبر بشوید.در این وب سایت شما میتوانید مطالبی همچون اخبار گوشی های همراه و رایانه ها و لپ تاپ ها و هزاران محصول جدید را دریابید. امیدوارم همیشه سالم و سرافراز باشید. نویسنده و طراح این وب:امیر حسین علیپور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درمورد وبلاگ ها و سایت های مدرسه نیوز چیست؟
    به نظر شما ما باید بیشتر از چه مطالبی استفاده کنیم؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 336
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 414
  • بازدید کلی : 15,353