loading...
مدرسه نیوز در رز بلاگ
امیر حسین بازدید : 5 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

دوربین بدون آینه Panasonic GX7، رویای عکاسان حرفه ای

با عرضه Lumix GX7، پاناسونیک یکی از تماشایی ترین محصولات بهره مند از تکنولوژی بدون آینه، با لنز قابل تعویض خود را طی چند سال اخیر به بازار آورده است. این دوربین دنباله ای بر GX1 است که چند سال پیش به بازار عرضه شد و اکنون پاناسونیک تغییرات فراوانی در طراحی و حس کاربری این دوربین ایجاد کرده است.
GX7 محصولی بزرگتر، سنگین تر و با جای دست یا گریپ است که نگهداری آن را هنگام عکاسی آسان تر می کند. بخش بیرونی این دوربین هم از ترکیب رنگ نقره ای خوش فرم و بدنه سیاه آلیاژ منیزیوم ساخته شده است.
پاناسونیک می گوید سنسور این دوربین را به طور کامل بازطراحی کرده است. لذا این سنسور ۱۶ مگاپیکسلی میکرو چهار سوم، حساسیتی ۱۰ درصد بیشتر از نمونه قبلی (GX1) دارد. این دوربین همچنین از آخرین نسخه موتور پردازش تصویر Venus پاناسونیک بهره مند است که به شکل بسیار تاثیرگذاری باعث کاهش نویز  تصاویر (حتی هنگام استفاده از ISO بالا) می شود. این دوربین از سیستم فوکوس خودکار تازه ای بهره می برد که می تواند از عدد صفر نقطه کانونی تا -4EV به خوبی عمل کند. یعنی در محیطی بسیار بسیار تاریک.

دوربین Lumix GX7 دارای امکانات و قابلیت های بسیار فراوانی است که آن را کمی برتر از بهترین دوربینهای بدون آینه هم رده خود، همچون سونی، سامسونگ و فوجی فیلم قرار می دهد. از این موارد می توان به قابلیت شخصی سازی فوکوس و نمایاب الکترونیک درونی اشاره کرد. اولی فوکوس دستی را بسیار راحت تر می کند. و دومی هم برای عکاسانی است که واقعا از ایستادن پشت یک نمایشگر و ثبت تصاویر و لحظه ها متنفرند.
یکی دیگر از قابلیت های جذاب این دوربین نمایشگر پشتی آن است که یک LCD با آزادی عمل ۹۰ درجه است. پاناسونیک بر خلاف سامسونگ و سونی برای نمایشگر و نمایاب الکترونیک خود سراغ LCD رفته و ترجیح داده از OLED استفاده نکند. زیرا عقیده دارد این کار باعث بهبود دقت رنگ ها شده و از اشباع زیاد آنها جلوگیری می کند.
این دوربین خارق العاده قرار است با قیمت ۱۰۰۰ دلار، به همراه یک لنز 42-14 میلیمتری از یک ماه دیگر وارد بازار شود.
امیر حسین بازدید : 10 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

بهترین دوربین های کامپکت ارزان قیمت ۲۰۱۳

هرگاه تصمیم به خرید دوربین می گیرید و چرخی در بازار می زنید، با صدها مدل متنوع از هر دسته (از ببین و بگیر تا بدون آینه یا DSLR) روبرو می شوید که تصمیم گیری نهایی را بسیار سخت می کنند. از سویی نگران این هستید که «آیا این دوربین مناسبی برای من است؟» و از سوی دیگر از خود می پرسید «واقعا بهترین دوربین را با این پول خریدم؟»
و هر فردی را آشنا با بازار دوربین های دیجیتال گیر بیاورید، از او می پرسید «به نظرت در رنج فلان تا فلان چه دوربینی بخرم بهتر است؟» با توجه به این تفاسیر و احساس نیاز کاربران عزیز نارنجی ، تصمیم داریم طی هفته های آینده به ارائه لیستی از بهترین دوربین های سال در گروه بندی های مختلف بپردازیم.
اگر چه این لیست هیچگاه کاملا بی نقص نخواهد بود و همیشه به نکات تکمیلی شما دوستان نیاز خواهد داشت، اما سعی می کنیم با نگاهی به دوربین های موجود در بازار، لیستی کاربردی را در هر دسته عرضه کنیم.
در اولین قسمت این مجموعه با لیستی از «بهترین دوربین های کامپکت ارزان قیمت» در ادامه مطلب با شما همراه خواهیم بود.
اینکه چه دوربینی بخرید، کاملا بستگی به کارکرد آن برای شما و استفاده معمول تان دارد. آیا به دنبال عکاسی حرفه ای و تجاری هستید؟ یا می خواهید یک دوربین رده بالا و پیشرفته در جیب تان داشته باشید؟ یا به دنبال گزینه ای کاملا مناسب برای سفرهای طولانی می گردید؟ شاید هم یک همه کاره جمع و جور لازم دارید که در میهمانی های خانوادگی به ثبت لحظات خاطره انگیز بپردازید؟
پس قبل از هر چیزی، ابتدا هدف خریدتان را مشخص کنید و آنگاه ببینید حداقل و حداکثر چه مبلغی را می خواهید برای آن هزینه کنید. شاید شما چند میلیون برای دوربین کنار گذارده باشید، اما با توجه به نیازهای تان تنها چندصد هزار تومان کافی باشد.
پس از اتخاذ این تصمیمات نسبتا سخت، اکنون نوبت انتخاب دوربین است. و در اولین قدم می خواهیم سراغ ارزان ترین ها برویم، بهترین دوربین های کامپکت همه کاره ۲۰۱۳. شاید همین جا انتخاب تان را انجام دادید. اگر هم اینها راضی تان نمی کنند، در هفته های آینده منتظرادامه مجموعه «راهنمای خرید دوربین» مدرسه نیوز باشید.

امیر حسین بازدید : 11 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

اضافه کردن امکانات وای فای به دوربین های DSLR با Weye Feye

ارتباط وای فای کم کم تبدیل به یکی از امکانات معمول دوربین های جدید می شود. قابلیتی که به عکاسان اجازه می دهد عکس ها و فیلم ها را به اسمارت فون خود انتقال داده یا اینکه دوربین را از راه دور کنترل کنند. و اینگونه است که دارندگان دوربین های قدیمی احساس می کنند از قافله عقب مانده اند.
اما با ورود Weye Feye به بازار، می توانید به سادگی جعبه ای کوچک را با کابل USB به دوربین DSLR کانن یا نیکون خود متصل کنید و یک نقطه اتصال در شبکه مهیا کنید. این ابزار کوچک با برد ۸۰ متری و زمان تاخیر ۲۰۰ میلی ثانیه ای، گجتی عالی برای عکاسی است.
پس از اتصال Weye Feye به دوربین و برقراری ارتباط آن با موبایل، عکاسان می توانند از طریق اپلیکیشن های ویژه اندروید یا iOS، نمایی زنده از قاب تصویر دوربین را در اختیار داشته باشند، پارامترهای نوردهی را تغییر دهند، فوکوس را تنظیم کرده و از راه دور به عکاسی یا فیلمبرداری بپردازند.
ابعاد ۸.۳ در ۴.۵ در ۱.۶ سانتی متری این گجت کوچک به آن اجازه می دهد که بدون دردسر، گوشه سه پایه جا خوش کند یا حتی اینکه روی کفشک دوربین سوار شود. 
عمر باتری آن هنگام نمایش زنده تصویر، هفت تا هشت ساعت برآورد می شود. وقتی هم که از آن در gallery mode بهره می برید، تا ۱۴ ساعت می توانید به انتقال عکس و ویدیو بپردازید.
Weye Feye قرار است از شهریورماه با قیمت ۲۴۹ یورو به بازار بیاید.
امیر حسین بازدید : 8 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

پتنت اپلی: آیفون و دوربین دو سنسوری

اگر یکی از شرکت های بزرگ فناوری محصولی تولید کرد و صدای مادربزرگ تان درآمد که من قبلاً پتنت آن را ثبت کرده بودم و شکایت خواهم کرد، هیچ تعجب نکنید. کار سختی نیست؛ مواد لازم: کمی بی خوابی در شب، قلم و کاغذ و قدری ذهن پویا! 
پیش از این درباره پتنت سونی برای تان گفتیم که قرار است فشار خون مادربزرگ تان را حین گفتن «سیب» اعلام کند. حالا هم ایده پردازان اپل دست به کار شده اند تا عرصه را خالی نکرده باشند. اما به حق باید گفت این پتنت ارزش زیادی دارد و حسابی به پتنت سونی طعنه می زند.
ایده این است که به جای یک سنسور از دو سنسور در دوربین آیفون استفاده شود تا عکس ها و ویدیوهای تولیدی از کیفیت بالاتری برخوردار شوند. این پتنت که تحت عنوان «روش و سامانه پردازش تصویر با دو سنسور تصویر» به ثبت رسیده است از سوی مرجع ثبت پتنت آمریکا هم مورد تصویب قرار گرفته است.
عکس ها و ویدیوها توسط حداقل دو سنسور ضبط و پردازش می شوند. سپس این داده ها وارد روندی به نام «Interleaving» یا «لایه گذاری»‌ می گردند تا تصویر نهایی به دست آید. مزیت این اضافه کاری این است که اگر یکی از سنسورها فریمی را بد ضبط کند، می توان آن را با فریم ضبط شده توسط سنسور دوم جایگزین نمود. مثلاً اگر در یک فریم تعدادی پیکسل از دست رفته باشد این امکان وجود دارد که همان فریم با نسخه بهتری که توسط سنسور دیگر ضبط شده عوض شود.
این سامانه هنگام پردازش تصویر اولیه، قادر خواهد بود که سایر عیوب تصویر را نیز تشخیص دهد و با قیاس با نمونه های از پیش ذخیره شده در حافظه، به اصلاح آنها بپردازد. برای مثال این سامانه می تواند تنظیم رنگ، نوردهی و دیگر مشخصات تصویر را به صورت خودکار انجام دهد.
هرچند ایده دوربین های دو-سنسوری امر جدیدی نیست اما پتنت اپل این رویا را به دنیای تلفن های همراه، تبلت ها و حتی رایانه های رومیزی و لپ تاپ ها می آورد. بهتر است تا دیر نشده شما هم برای ثبت ایده های ناب خود دستی بالا بزنید.
امیر حسین بازدید : 7 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

آیا سونی مشغول ساخت محصولی انقلابی برای تحول در سیستم دوربین تلفن های هوشمند است ؟

در کنار تمام شایعات و اطلاعاتی که این روزها از شرکت ها لو می رود، از ژاپن هم اطلاعات هیجان انگیزی مخابره شده است. طبق گزارش وبلاگ Sony Alpha Rumors ، سونی در حال تولید مجموعه لنزی است که درون خودش سنسور و باتری مجزا دارد!این لنزها طوری طراحی شده اند که بر روی تلفن های هوشمند سوار می شوند و از طریق Wi-Fi و NFC به تبادل اطلاعات می پردازند. شنیده شده که کیفیت لنز ها و سنسور آنها برابر با دوربین RX100Mll سونی است که می تواند تصاویری فوق العاده را شکار نماید.دوربین RX1 کامپکت Full-Frame، یا سری بدون آینه NEX، همگی از تجربیات متفاوتی هستند که سونی در چند وقت اخیر در بازار دوربین ها به کار بسته است، اما محصول جدید این شرکت، بی شک شاخه ای جدید را در صنعت عکاسی و تلفن های همراه به وجود می آورد.وقتی که بحث محصولی اینچنین متفاوت مطرح می شود، باور کردن شایعات پیرامون آن کمی سخت است، اما وبلاگ SAR سابقه ای روشن در این زمینه دارد و پیش از این نیز با اطلاعاتی که لو داده، نشان داده که می توان به منابع موثقش در داخل ساختار سونی، اعتماد کرد. به هر ترتیب برای پی بردن به صحت این شایعه، فعلا کاری به جز صبر کردن از دستمان بر نمی آید.شما در رابطه با این محصول چه نظری دارید؟ سؤال هایی مانند سرعت انتقال بین لنز و موبایل، عمر باتری و یا بحث ارگونومی در طراحی را چگونه پاسخ می دهید؟
امیر حسین بازدید : 15 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

دوربین Lumix DMC-FZ70 پاناسونیک، سوپرزومی خارق العاده با قدرت 60X

برای دوست داران دوربین های ببین و بگیر که به دنبال عکاسی تله فوتو در ابعاد و هزینه های مناسب می گردند، پاناسونیک باز هم یک غافلگیری تازه در آستین دارد. لومیکس FZ70 این شرکت با سنسور 16.1 مگاپیکسلی و قدرت زوم 60X (زوم ۱۲۰۰ میلی متری!) به خوبی از پس بسیاری رقبای بازار و پیشینیان خود بر می آید.
از دیگر نکات برجسته این دوربین می توان به دیافراگم F/2.8 تا F/5.9 آن اشاره کرد. این دوربین سوپر زوم همچنین امکان فیلمبرداری اچ دی با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن 1080i و 720p را برای تان فراهم می آورد. 
برای اینکه تصاویری شفاف و به دور از هر گونه تاری داشته باشید، لرزشگیر اپتیکال قدرتمندی هم بر روی لنز آن سوار است که هم در حالت عکاسی و هم در وضعیت فیلمبرداری به کمک شما می آید. میکروفون های آن هم در حالت فیلمبرداری امکان ضبط صدای دالبی را دارند.
موتور تصویر Venus این دوربین به شما اجازه می دهد با سرعت ۹ فریم در ثانیه به عکاسی متوالی بپردازید. همان طور که از یک دوربین کامپکت نیمه حرفه ای هم انتظار می رود، فیلترهای متعدد و حالت عکاسی خودکار هوشمند به شما در خلق تصاویر به یاد ماندنی کمک می کنند.
البته پاناسونیک فعلا تنها به رونمایی این دوربین زیبا و قدرتمند بسنده کرده و هنوز اطلاعی از قیمت یا زمان عرضه آن به بازار در دست نیست.
امیر حسین بازدید : 46 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

۶ دلیل برای نخریدن دوربین DSLR

۱. خیلی کم از تنظیمات تجملی آن استفاده خواهید کرد. یکی از مزایای خرید DSLR انعطافی است که در کنترل تنظیمات به شما می دهد. می توانید به سرعت گشادگی دهانه دیافراگم٬ سرعت شاتر٬ ایزو٬ و فوکوس دستی را تنظیم کنید. اما جالب است بدانید که در یک نظرسنجی که ۹ ماه قبل سونی انجام داد٬ دو سوم کاربران گفتند که هرگز دوربین شان را از حالت خودکار خارج نمی کنند. این یعنی بیشتر افراد همانطوری از یک DSLR استفاده می کنند که از تلفن هوشمند و دوربین ببین-و-بگیر بهره می برند. پس ابتدا مطمئن شوید که شما از آن نیستید.
۲. ممکن است کیفیت عکسی بهتر از یک دوربین فشرده به دست نیاورید. در مقطعی ممکن بود یک DSLR را فقط برای بهترین کیفیت عکس بخرید٬ ولی با سطح کیفی دوربین های امروزی٬ کیفیتی قابل قبول را می توان با یک دوربین رده بالای ببین-و-بگیر هم به دست آورد. دوربین هایی مثل سونی ٬RX–100 پاناسونیک LUMIX DMC-LX7 و فوجی FinePix X20 همه دوربین های فشرده خوبی برای گرفتن تصاویری با کیفیت بالا هستند. حتی بخش بزرگی از انعطاف و کنترلی را که یک DSLR به شما می دهد هم در خود دارند.
۳. DSLR ها بزرگ و حجیم هستند. ابعاد ۱۳.۳ در ۷.۹ در ۱۰.۲ سانتی متر برای Rebel T5i ساخت کانن کجا و ابعاد ۱۰.۲ در ۵.۸ در ۳.۶ سانتی متر برای DSC-RX100 سونی که یک دوربین فشرده است کجا. اندازه و حجم این دو را با تلفن های هوشمند رده بالا که مقایسه کنیم٬ تصویر بهتری از قابل حمل بودن هر یک به دست می آورید. یک دوربین DSLR در جیب شما جا نمی شود٬ در خیلی از کیف ها هم جا نمی شود٬ و این مشکلی نیست که به مرور حل شود.
۴. به اشتراک گذاری عکس ها زجر آور است. چرا آیفون در سایت فلیکر پادشاهی می کند؟ ساده است: درست مثل فیسبوک٬ توییتر‌٬ اینستاگرام٬ و گوگل پلاس٬ این سرویس هم تمرکز خود را روی راحتی و سرعت به اشتراک گذاری لحظات زندگی قرار داده. هر چند دوربین های مجهز به وای-فای دارند بیشتر می شوند ولی هنوز باید نزدیک اینترنت بی سیم باشید. اما با یک تلفن هوشمند یا یک دوربین هوشمند نظیر آنچه سامسونگ رو کرده٬ ارسال عکس به شبکه های اجتماعی بسیار ساده تر شده٬‌ چون چنین دستگاه هایی دائما به اینترنت وصل هستند و رابط کاربری شان هم ساده است.
۵. DSLR ها گران هستند. حتی مدل های رده پایین این خانواده هم پول زیادی از جیب شما بر می دارند. شاید بتوانید لنز و دوربین را زیر ۶۵۰ دلار بخرید ولی خیلی زود متوجه محدودیت های لنزتان خواهید شد. این یعنی باید لنز جدید بخرید که ارزان نیست. یک لنز زوم استاندارد حدود ۵۰۰ دلار قیمت دارد؛ لنزهای تله فوتو یا واید که دیگر بیش از اینها می ارزند. بنابراین دست آخر چیزی بیش از ۱۰۰۰ دلار خرج کرده اید تا یک دوربین بخرید٬ و تازه از کجا معلوم جزو دو سوم افرادی که همیشه از وضعیت خودکار استفاده می کنند٬ نباشید؟
۶. می توانید دوربین های بدون آینده بخرید که بیشتر مزایای DSLR را دارند٬ و سبکتر هم هستند. بعد از ۵ مورد بالا اگر هنوز می خواهید دوربینی منعطف تر از دوربین تلفن هوشمند یا یک دوربین فشرده بگیرید٬ شاید دلتان بخواهد یک دوربین فشرده بدون آینه خریداری کنید. مثل alpha NEX–5R ساخت سونی. این نوع دوربین ها با اینکه خیلی کوچکتر از DSLR هستند ولی هنوز هم انعطافی را که در کار با لنزهای مختلف هست٬ ارائه می کنند.
با وجود موارد بالا٬ هنوز هم دلایل خوبی برای خریدن یک DSLR وجود دارد: اگر سریع ترین فوکوس و فرزترین عملکرد ثبت عکس را می خواهید٬‌ شکست این خانواده کار سختی است٬ ولی دقت داشته باشید که این مورد بیشتر به درد عکاسان حرفه ای و ورزشی و البته عکاسی از حیات وحش می خورد. یا مثلا عکاسی با DSLR های رده بالا در نور کم٬ نتایج بسیار خوبی دارد که برای عکس گرفتن در محیط داخلی و بدون فلش٬ عالی است. ولی هزینه آن هم عالی است!
شرایط بالا را کنار هم بگذارید٬ وزن هر کدام و البته نیازهای خودتان را بسنجید تا بتوانید بهتر پول تان را خرج کنید. 
امیر حسین بازدید : 16 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 

راهنمای انتخاب دوربین مناسب: عکاسی معماری و بناها

چندی است به موضوع انتخاب دوربین مناسب برای عکاسی در شرایط مختلف و از سوژه های متفاوت می پردازیم. در کنار معرفی تنظیمات مورد نیاز برای هر یک، چند مدل دوربین را هم به لیست مان اضافه می کنیم. البته همان گونه در هفته های گذشته دیده اید، داستان به همین ختم نمی شود و با اضافه کردن نکات آموزشی به انتهای راهنما، با چند نمونه عکس، برخی ریزه کاری های عکاسی در هر یک از شرایط مورد نظر را هم اضافه می کنیم.
نکته: اگر چه با نگاهی به راهنماهای مختلف شاید این گونه به نظر برسد که برای هر نوع عکاسی نیاز به دوربینی مجزا و تجهیزاتی جداگانه داریم؛ اما همان طور که در ۵۰ ترفند ضروری عکاسی و مقاله «راهنمای نارنجی: تمام آنچه باید قبل از خرید یک لنز جدید بدانیم » دیدید، تنها با داشتن یک دوربین DSLR یا بدون آینه مناسب و خرید لنز و ابزار درست، می توان در هر شرایطی اقدام به عکاسی کرد.هدف ما در مجموعه راهنماهای شرایط مختلف عکاسی هم این بوده تا علاقه مندان را با زمینه های مختلف ممکن در دنیای وسیع علم- هنر عکاسی آشنا کنیم، تا با توجه به علاقه و نیازشان موضوع تخصصی خود را انتخاب کرده و امکانات لازم را تهیه کنند. 

در ادامه مطلب با مدرسه نیوز همراه باشید تا این هفته به «عکاسی معماری و بناها» بپردازیم.
امیر حسین بازدید : 18 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

معرفی دوربین ۲۰ مگاپیکسلی WB110 سامسونگ

انگار سامسونگ قصد دارد وارد رقابت جدی با شرکت های تولید دوربین هم بشود. هر چند هنوز شاهد ارایه دوربین های حرفه ای از این شرکت نبوده ایم، اما به نظر می رسد تا رسیدن به آنها هم فاصله چندانی نداریم.
امروز شاهد معرفی یک دوربین سوپر زوم جدید به نام WB110 بودیم که با زوم اپتیکال 26x امده تا بتوانید از سوژه تان از فاصله دور عکاسی و فیلم برداری کنید.
این دوربین دارای یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی است و البته میزان زوم آن فاصله نسبتا زیادی با سوپر زوم هایی مانند نیکون P520 دارد که زوم 42x دارند اما لنز 22.3mm از نوع Ultra Wide Angle آن سبب می شود که مزیت های ویژه خودش را داشته باشد. ضمن اینکه امکان فیلم برداری به صورت 720p هم در اختیار شما قرار گرفته است.
نمایشگر دوربین WB110 از نوع ال سی دی و ۳ اینچی است و خود دوربین با ۴ عدد باطری قلمی کار می کند و وزن اش ۳۸۵ گرم است.
فعلا زمان ارایه به بازار و قیمت WB110 اعلام نشده است. اما می توانید تصاویر بیشتری از آن درادامه مطلب ببینید.
امیر حسین بازدید : 16 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

باز-ابداع فوکوس ویدیویی با EOS 70D سریع و خشمگین کانن

مدت ها است که تمرکز دوربین های حرفه ای DSLR بر عکاسی است و آنگونه که باید و شاید در آنها به بحث فیلمبرداری و ضبط تصاویر ویدیویی توجهی نمی شد. البته طی دو سه سال اخیر با رقابت شدید میان دوربین سازهایی چون کانن و نیکون و پنتاکس، این دوربین ها در زمینه ضبط ویدیو هم بسیار توانمند شده اند. 

به دنبال فیلمبرداری با کیفیت حرفه ای اما قیمتی نسبتا ارزان می گردید؟ احتمالا دوربین های جدید DSLR می توانند گزینه مناسبی باشند. اما برای بسیاری از کاربران، یک دوربین با لنز قابل تعویض شاید بهترین انتخاب نباشد. 
زیرا هندی کم ها و دوربین های فیلمبرداری با کیفیت تر معمولا قابلیت فوکوس خودکار بسیار قدرتمندتری را عرضه می کنند. اما در DSLR ها اگر نتوانید با فوکوس دستی فیلمبرداری کنید، احتمالا نتیجه کار با فوکوس خودکار چندان نرم و دلخواه نخواهد بود. 
اما امروز داستان فیلمبرداری با دوربین عکاسی، وارد عصر تازه ای شد. کانن با دوربین درخشان EOS 70D خود می خواهد بازی را تغییر دهد. در ظاهر شما با یک 20.2 مگاپیکسلی روبرو هستید که تفاوت چندانی با دیگر DSLRهای میان رده ندارد. اما با نگاهی به درون، در خواهید یافت که همه چیز تغییر یافته است.
در ادامه مطلب با مدرسه نیوز همراه باشید تا بیشتر به این فیلمبردار قدرتمند کاننی بپردازیم.
درباره ما
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید. من نوجوانی 14 ساله هستم از کشور بزرگ و سرافراز ایران. با ما همراه باشید تا از علم و فناوری های ایران و جهان هستی با خبر بشوید.در این وب سایت شما میتوانید مطالبی همچون اخبار گوشی های همراه و رایانه ها و لپ تاپ ها و هزاران محصول جدید را دریابید. امیدوارم همیشه سالم و سرافراز باشید. نویسنده و طراح این وب:امیر حسین علیپور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درمورد وبلاگ ها و سایت های مدرسه نیوز چیست؟
    به نظر شما ما باید بیشتر از چه مطالبی استفاده کنیم؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 336
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 432
  • بازدید کلی : 15,371