loading...
مدرسه نیوز در رز بلاگ
امیر حسین بازدید : 9 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

تصمیم سامسونگ جهت خرید سازنده آلمانی پنل های OLED با قیمت ۲۰۰ میلیون دلار؟

شنیده ها حاکی از آن است که سامسونگ به توافق نهای برای خرید شرکت آلمانی Novaled بسیار نزدیک شده است. این شرکت به طور اختصاصی بر روی تولید تکنولوژی های OLED برای نمایشگر تلویزیون و اسمارت فون ها کار می کند. به گفته بلومبرگ قیمت احتمالی این معامله ۲۰۰ میلیون دلار است.
این اطلاعات توسط دو نفر از افراد درگیر در معامله به بیرون درز کرده و آنها گفته اند که به احتمال فراوان این تفاهمنامه تا پایان هفته جاری به نتیجه خواهد رسید. Gerd Guenther مدیر بازاریابی Novaled هم اظهار کرده که مذاکرات همچنان در حال انجام است.
در اواخر ۲۰۱۱ این شرکت آلمانی مبلغ نامعلومی را از سوی شرکت سرمایه گذاری ریسک پذیر سامسونگ تحت عنوان «سرمایه گذاری منصفانه » دریافت کرد. در سال ۲۰۱۲ این شرکت درخواست فروش اولیه سهام خود را با قیمت ۲۰۰ میلیون دلار در آمریکا ثبت کرد.
همان زمان گفته می شد سامسونگ برای به دست آوردن تعدادی از پتنتهای این شرکت در زمینه OLED، به دنبال کسب مالکیت Novaled است. و همان طور که دیدید، از نیمه دوم ۲۰۱۲ بود که جنگ پتنتی ال جی و سامسونگ با شکایت ال جی و پاسخ متقابل سامسونگ آغاز شد.
البته این دعاوی اوایل سال جاری با مصالحه دو شرکت و پس گرفتن شکایات شان به پایان رسید. هرچند که پس از آن، بار دیگر در مارس و به دنبال ادعای ال جی جهت دریافت حق لیسانس برای پتنت های اش، به نظر می رسد این آتش در حال روشن شدن است.
در ماه می سال جاری هم سامسونگ با سرمایه گذاری ۲۵ میلیون دلاری، اولین کار و کسب پتنتی خود در آمریکا را به راه اندخت و اعلام کرد که بیشترین تمرکزش روی پتنت های OLED و LCD خواهد بود. و حالا با شنیده ها درباره خرید Novaled، به نظر می رسد یک حرکت استراتژیک دیگر از سوی این شرکت کره ای در حال انجام است تا زرادخانه ای قدرتمند و نفوذناپذیر از پتنت های تکنولوژی های OLED برای خود (و به خصوص سامسونگ دیسپلی) بنا کند. 
امیر حسین بازدید : 11 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
 

کیبورد لمسی SwiftKey برای اندروید٬ ابری می شود

 
SwiftKey یکی از محبوب ترین صفجه کلیدهای لمسی اندروید است که می تواند کلمات را پیش از تکمیل حدس بزند. حالا شرکت سازنده خدمت دیگری را به این اپلیکیشن اضافه کرده و آن ذخیره سازی ابری است.
SwiftKey قادر است رفتارهای تایپی کاربر و عادت های او در این زمینه را یاد بگیرد و پیشنهادهای هوشمندانه ای برای تکمیل کلمات بدهد.
تاکنون یعنی قبل از اضافه شدن خدمت ابری SwiftKey همه داده ها و شخصی سازی ها بر روی دستگاه ها ذخیره می شدند و از این رو با یک نقص نرم افزاری یا سخت افزاری٬ مجموعه اطلاعاتی که در مدت زمان استفاده از اپلیکیشن ذخیره یا ایجاد شده بود٬ از دست می رفت. در نتیجه کار باید از اول شروع می شد.
حالا با خدمت جدید٬ کاربران می توانند این داده ها را در فضای ابری ذخیره و با دستگاه های متعددی همگامسازی کنند.
علاوه بر این٬ SwiftKey داده های تحلیلی تویتر را نیز دریافت خواهد کرد تا از روندهای ایجاد شده در شبکه های اجتماعی آگاهی یابد و کلمات مرتبط را سریعا به کاربران پیشنهاد دهد.
شرکت سازنده همچنین قول داده که شخصی سازی بیشتر٬ پیش بینی دقیق تر کلمات و جملات٬ و نیز یکپارچه سازی با جیمیل و فیسبوک را به اپلیکیشن خود اضافه کند.
امیر حسین بازدید : 10 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

احتمال استفاده از نمایشگر YOUM در گلکسی نوت ۳ هنوز منتفی نیست

حتما به خاطر دارید که سامسونگ نمایشگری نشکن و از جنس پلاستیک مقاوم با نام تجاری YOUM در دست توسعه دارد. شنیده ها حاکی از آن بود که تولید انبوه آن تا سال ۲۰۱۴ میسر نخواهد شد ولی اخیرا دوباره از گوشه کنار٬ شایعاتی مبنی بر استفاده از آن درگلکسی نوت ۳ به گوش می رسد.
نمایشگر نشکن یا منعطف به معنای گجتی که تا کردنی باشد نیست٬ بلکه در ساخت آن از شیشه ای مثل گوریلا گلس استفاده نمی شود زیرا جنس پنل نمایشی و دیجیتایزر (لایه لمسی) از پلاستیک بوده و در مقابل ضربات٬ منعطف هستند. ضمن اینکه حذف لایه سخت روی نمایشگر که از شیشه یا پلاستیک سخت است٬‌ عملا وزن دستگاه را هم کاهش می دهد.
گویا ظرفیت تولید پنل های YOUM به حدی رسیده که مدیران سامسونگ را به تجدید نظر واداشته و حالا دارند به این می اندیشند که چطور می شود از این فناوری جدید در گلکسی نوت ۳ استفاده کرد.
آنها تصمیم نهایی را به دهه اول شهریور ماه موکول کرده اند تا ببینند اوضاع چطور پیش می رود. اگر تعداد کافی از پنل های نمایشی YOUM با کیفیت تمام اچ دی٬ تا آن موقع آماده استفاده در نوت ۳ شده باشد٬ اولین نمایشگر به اصطلاح "نشکن" را در محصولات موبایل خواهیم دید٬ و گر نه باید منتظر محصولات بعدی ماند.
شما فکر می کنید مهندسان سامسونگ از این چالش احتمالی سربلند بیرون بیایند؟
درباره ما
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید. من نوجوانی 14 ساله هستم از کشور بزرگ و سرافراز ایران. با ما همراه باشید تا از علم و فناوری های ایران و جهان هستی با خبر بشوید.در این وب سایت شما میتوانید مطالبی همچون اخبار گوشی های همراه و رایانه ها و لپ تاپ ها و هزاران محصول جدید را دریابید. امیدوارم همیشه سالم و سرافراز باشید. نویسنده و طراح این وب:امیر حسین علیپور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درمورد وبلاگ ها و سایت های مدرسه نیوز چیست؟
    به نظر شما ما باید بیشتر از چه مطالبی استفاده کنیم؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 336
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 459
  • بازدید کلی : 15,398