loading...
مدرسه نیوز در رز بلاگ
امیر حسین بازدید : 6 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

اضافه شدن قابلیت «نقاشی حروف» در نسخه تحت وب گوگل ترنسلیت

تصور کنید که به چین سفر کرده اید و عبارت 橙色网站 را در جایی مشاهده می کنید. این درست است که احتمالا قدرتمند ترین دیکشنری ها را با خود به همراه دارید، اما وقتی نتوانید چنین حروف سختی را در دیکشنری وارد کنید، چگونه می خواهید معنای آن را در یابید؟گوگل سال گذشته، قابلیت نقاشی حروف را به اپلیکیشن گوگل ترنسلیت اندروید آورد. قابلیتی که در زمان معرفی، با استقبال گسترده ای از سوی کاربران روبرو شد. اما این غول دنیای تکنولوژی از پریروز، این ویژگی را به نسخه تحت وب مترجم خود نیز افزوده است و به شما اجازه می دهد تا از طریق آن، هر حرفی را که خواستید نقاشی کنید و ترجمه آن را تحویل بگیرید.برای استفاده از این قابلیت باید افزونه Google Input Tools را بر روی مرورگر کروم نصب نمایید. به کمک این افزونه، قسمتی به گوگل ترنسلیت اضافه می شود که به شما اجازه می دهد تا حروف را نقاشی کرده و آن ها را وارد بخش ترجمه نمایید.قابلیت نقاشی حروف گوگل، هم اکنون از ۴۵ زبان پشتیبانی می کند که لیست کامل آن ها را می توانید در این صفحه مشاهده نمایید. امکان نقاشی کردن کلمات فارسی هنوز فعال نشده، اما کلیه حروف نقاشی شده دیگر زبان ها را می توان به فارسی، ترجمه نمود. 

البته حروف چینی آنقدر سخت هستند که نقاشی کردن آنها هم کار آسانی نیست. اما اگر خواستید، می توانید به سرویس ترجمه گوگل بروید و مهارت خودتان را امتحان کنید.
امیر حسین بازدید : 10 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
 

۱۶ برنامه کاربردی رایگان برای OS X

 
وقتی از واژه اپلیکیشن یا مخفف آن اپ استفاده می کنیم٬ بلافاصله یادمان می افتد به برنامه های کوچکی برای تلفن هوشمند و تبلت. با این حال منظور از آن دقیقا این است: «یک نرم افزار که وظیفه ای خاص را چه به صورت آنلاین و چه بر روی کامپیوتر و سایر وسایل٬ ایفا می کند. یک برنامه کاربردی!»
برای مک نیز برنامه های کاربردی زیادی وجود دارد که بسیاری از آنها رایگان هستند و کمک های مفیدی به کاربران سیستم عامل OS X می کنند. بعضی از آنها را می توان در اپ استور یافت و برخی دیگر در قالب گواهی عمومی همگانی گنو ثبت شده اند یعنی می توانید کد منبع آنها را مشاهده کرده و یا تغییر دهید. همچنین بیشتر این برنامه های کاربردی با افزونه ها و پلاگین ها سازگار هستند٬ بنابراین شخصی سازی شان هم چندان کاری ندارد.
در ادامه مطلب با معرفی ۱۶ برنامه کاربردی برای مک٬ همراه مدرسه نیوز باشید.
امیر حسین بازدید : 10 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

تخم مرغ های شانسی در کامپیوتر شما: سیستم عامل ویندوز و مرورگر فایرفاکس

تخم مرغ شانسی (Easter egg) در لغت به تخم مرغ های تزئین شده گفته می شود. اما در رسانه و نرم افزار اصطلاحا به جوک ها و پیام هایی گفته می شود که در انواع رسانه ها مانند برنامه های کامپیوتری، فیلم ها، کتاب ها یا جداول به صورت مخفی و عمدا گذاشته می شوند.


شاید بعضی از این تخم مرغ های شانسی را تاکنون دیده باشید. در ادامه به مواردی که توسط برنامه نویسان خوش ذوق ویندوز و فایرفاکس مخفی شده اند می پردازیم.

امیر حسین بازدید : 51 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

با FlashBlock برای کروم و فایرفاکس٬ امنیت را بالا ببرید (و البته در پهنای باند صرفه جویی کنید)

FlashBlock یکی از افزونه هایی است که می توانید با آن محتواهای فلش را که سایت های مختلف به نمایش در می آورند٬ مسدود کنید. این کار هم برای بالا بردن امنیت شما در حین مرور وب خوب است و هم پهنای باند مصرفی تان را پایین می آورد.
در ابتدا با مراجعه به وب استور کروم یا بخش افزونه های سایت فایرفاکس این افزونه را برای مرورگر خود نصب کنید.
فلش بلاک برای فایرفاکس
بعد از نصب بر روی فایرفاکس٬ می توانید از منوی Tools بخش Add-ons (یا با استفاده از کلید ترکیبی ctrl+shift+A) در مرورگر خود٬ به تنظیمات فلش بلاک دسترسی پیدا کنید. با ورود به تنظیمات آن٬ چنین پنجره ای را خواهید دید. 

همان طور که پیدا است فلش بلاک نه فقط قادر به مسدود کردن محتواهای فلش است بلکه می تواند جلوی ویدیوهای HTML5 و Silvermont را هم بگیرد -که البته این کاربرد جانبی آن است. 

اگر سایت خاصی هست که می خواهید در فهرست سفید قرار بگیرد در نوار بالایی گزینه Whitelist را انتخاب کنید و سپس آدرس آن سایت را در افزونه ذخیره کنید. حالا بیایید یک سایت باز کرده و نتیجه نصب این افزونه را ببینیم.

همان طور که پیدا است٬ فلش بلاک محتواهای فلش را به طور خودکار در صفحات شناسایی کرده و بر روی آنها یک آیکون دایره ای با نماد f قرار می دهد. اما اگر خواستیم بدون رفتن به بخش Add-ons در فایرفاکس تغییری در تنظیمات این افزونه به وجود بیاوریم٬ کار به سادگی یک کلیک-راست است.  در کادر شماره ۱ می توانید اجازه پخش محتواهای وب در سایت مورد نظر را بدهید٬ یا آدرس فایل فلش را کپی کنید٬ یا به تنظیمات افزونه بروید٬ یا محتوا را حذف کنید٬ اما گزینه پنجم پنجره شماره ۲ را باز خواهد کرد که امکانات اضافه ای در آن خواهید داشت.

فلش بلاک برای کروم

بعد از نصب افزونه٬ در نوار اصلی کروم یک آیکون قرمز پدیدار می شود که دسترسی سریع به تنظیمات فلش بلاک به شمار می آید:

با کلیک روی آن کادر کوچکی باز می شود که در آن امکان تعیین نوع تعامل فلش بلاک با سایت مورد نظر (فعال یا غیرفعال بودن)٬ رفتن به تنظیمات افزونه٬ پنهان کردن آیکون دسترسی سریع٬ یا غیر فعال کردن فلش بلاک در کروم٬ وجود دارد.

با کلیک روی گزینه Options وارد صفحه ای می شوید که مشابه آن را در نسخه محخصوص فایرفاکس هم دیده بودید.

اما نگاهی داشته باشیم به تاثیر فلش بلاک بر محتوا در کروم. همان طور که در زیر می بینید٬ اتفاقی مشابه با نسخه فایرفاکس٬ در کروم هم افتاده. البته اینجا امکانات ساده تر هستند.

و در پایان٬ چیزی که قرار بود سایت مورد نظر به شما نشان دهد ولی فلش بلاک آن را متوقف کرد یک تبلیغ بود٬ البته فلش بلاک می تواند ویدیوهای پخش خودکار را نیز متوقف کند. ولی شاید نه این و نه آن که در پهنای باند شما صرفه جویی می کنند٬ کارکردهای اصلی فلش بلاک نباشند. کار اصلی چنین افزونه ای مسدود کردن محتواهای Flash است٬ چیزی که به وفور و با لایه های پنهانی برای حمله به کاربران٬ مورد استفاده قرار می گیرد.

امیر حسین بازدید : 119 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

امکانات جدید دریم ویور نسخه CC

تقریبا تمامی طراحان وب سایت با دریم ویور آشنا هستند. از سال 1997 که ماکرومدیا اولین نسخه آن را ارائه کرد، تا سال 2005 که هشتمین نسخه آن تحت مالکیت این شرکت معرفی شد و پس از آن نیز ادوبی به روز رسانی های متعددی را برای این نرم افزار محبوب ارائه کردند که تعداد آن ها به عدد 13 رسیده است.


دریم ویور توانایی ها بالایی برای تولید دستورات مختلف مرتبط با نرم افزارهای تحت وب دارد. با اینکه تعداد زیادی زبان را پشتیبانی می کند، عمده شهرت آن به خاطر دستورات HTML و CSS است. دریم ویور علاوه بر داشتن محیط کاربری گرافیکی ساده و مناسب و امکان پیش نمایش زنده خروجی ها، بر خلاف بسیاری از نرم افزارهای مشابه، تگ ها و دستورات سی اس اس را کامل و البته کوتاه تولید می کند.


اخیرا آخرین نسخه دریم ویور تحت نام CC یا Creative Cloud منتشر شد. نسخه ای که برخی قسمت های اصلی آن تغییرات زیادی داشته اند. در ادامه مطلب تغییرات مهم این نرم افزار را مرور خواهیم کرد.

امیر حسین بازدید : 17 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

میزان استفاده ویندوز 8 از زمان عرضه تا کنون: ۶۰ میلیارد ساعت

چندی پیش بود که مایکروسافت اعلام کرد از اکتبر ۲۰۱۲ و عرضه رسمی ویندوز 8 تا کنون موفق شده بیش از ۱۰۰ میلیون لایسنس این سیستم عامل را به فروش رساند. و در مقام مقایسه آن را با فروش ویندوز 7 در چنین بازه زمانی برابر دانست. 
امروز هم در کنفرانس جهانی شرکای مایکروسافت (WPC 2013)، تامی والر رئیس بخش ویندوز این شرکت دو آمار تازه و جذاب از سیستم عامل سوگلی مایکروسافت را اعلام کرد.
به گفته والر، از زمان عرضه ویندوز 8 تا کنون، میزان استفاده از آن توسط کاربران به ۶۰ میلیارد ساعت می رسد. اگرچه وی درباره رکورد نسخه های قبلی ویندوز سخنی به میان نیاورد، اما این عدد به تنهایی هم خارق العاده به نظر می رسد.
وی در سخنرانی خود همچنین به این نکته اشاره کرد که تا کنون ۲۰ میلیون نسخه ویندوز 8 در بازار حرفه ای و تجاری مورد مصرف قرار گرفته است. با توجه به اینکه در کمتر از یک سال آینده مایکروسافت پشتیبانی از ویندوز xp را به پایان می برد، به نظر می رسد اقبال بازار تجاری و حرفه ای به سیستم عامل نوپای مایکروسافت سرعت بیشتری پیدا کند. 
امیر حسین بازدید : 14 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

ویندوز ۸.۱ اوایل شهریور در اختیار شرکت های سازنده کامپیوتر قرار می گیرد

 
شرکت های تولیدکننده کامپیوترهای شخصی به روز رسانی ویندوز ۸.۱ را تا آخر ماه آگوست (اوایل شهریور) در اختیار خواهند داشت تا در محصولات جدید به کار ببرند. خانم تامی رلر امروز در کنفرانس جهانی شرکای مایکروسافت این مطلب را اعلام کرد. بنابراین تا اواخر پاییز امسال و برای فصل تعطیلات سال نوی میلادی٬ شاهد عرضه مدل های جدید محصولات با ویندوز ۸.۱ خواهیم بود. البته نسخه پیش نمایش ویندوز ۸.۱  از ۱۰ روز قبل بر روی سایت مایکروسافت عرضه شده.
امیر حسین بازدید : 9 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

سنجش رضایت بازدیدکنندگان توسط سیستم جدید نظرسنجی گوگل

گوگل در وبلاگ رسمی وبمسترز خود، سرویس جدیدی را برای سنجش میزان رضایت بازدیدگنندگان معرفی کرد.


این سرویس که به صورت نظرسنجی انجام می شود این امکان را به مدیران وب سایت می دهد که به صورت لحظه ای بازخورد و میزان رضایت بازدیدکنندگان وب سایت خود را مشاهده نمایند.


برای استفاده از این امکان جدید، کافی است به وب سایت سنجش رضایتمندی کاربرانمراجعه و قطعه کدی که در اختیار ما قرار می دهد را انتهای تگ head قرار دهیم. پس از آن، کاربران وب سایت کادر کوچکی حاوی یک نظر سنجی را در گوشه سمت راست پایین وب سایت مشاهده خواهند کرد. گوگل به صورت خودکار اطلاعات را جمع آوری کرده و به صورت آنلاین گزارش را تولید خواهد کرد.


نحوه عملکرد این سرویس به این صورت است که یک سوال چهار گزینه ای از بازدیدکننده پرسیده می شود. این نظرسنجی تا زمانیکه نتایج آن به عدد 500 برسد ادامه خواهد یافت. پس از آن به مدت 30 روز غیر فعال و مجددا فعال خواهد شد.


در حال حاضر کاربران انگلیسی زبان امریکا قادر به استفاده از این سرویس آن هم نه روی دستگاه های همراه خود هستند. سوالات پیش فرض به صورت رایگان قابل استفاده هستند. اما با پرداخت هزینه می توانند سوالات را شخصی سازی کنند.


websat_email.jpg

نکته قابل توجه درباره این سرویس این است که پس از گذشت زمان، گوگل می تواند آمار جالبی از کیفیت وب سایت ها در اختیار داشته باشد. آیا گوگل در آینده از این آمار برای تعیین رنک و رتبه وب سایت ها در نتایج جستجو استفاده خواهد کرد. وجود سوالات پیش فرضی که قابل تغییر نیستند می تواند یکی از دلایل به تحقق پیوستن این احتمال باشد.


به نظر شما این سرویس پتانسیل تبدیل شدن به یکی از مهمترین فاکتورهای سئو را دارد؟


امیر حسین بازدید : 18 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

وبلاگ نویس روس: تایزن تقریبا مرده است

شاید نام الدار مورتازین برای تان آشنا باشد. او قبل از معرفی گلکسی اس 4، زمان دقیق رونمایی و برخی جزئیات آن را منتشر کرده بود که همگی به وقوع پیوستند.
حالا آقای مورتازین دوباره با یک توییت، خبرساز شده است:
تایزن تقریبا مرده است. تاخیری در کار نیست. این لغو شدن کل پروژه است. بعید می دانم سامسونگ بیش از یک دستگاه برای ۲۰۱۴ آماده کند.

یکی دو روز قبل خبری درباره به تعویق افتادن عرضه تلفن سامسونگ با سیستم عامل تایزن منتشر شد٬ دلیل این اتفاق کمبود اپلیکیشن ها ذکر شده بود و اینکه شرکت کره ای می خواهد حتما قبل از عرضه پلتفرم٬ قفسه ها پر از اپلیکیشن باشد٬ نه بر عکس.
حالا آقای مورتازین خبر می دهد که این تعویق در اصل مساوی با لغو کل پروژه تایزن است و حتی شک دارد که بیش از یک تلفن با این سیستم عامل در سال ۲۰۱۴ عرضه شود.
تایزن در اصل تلفیق سیستم عامل های بادای سامسونگ و میگوی نوکیا است که گفته می شد در استراتژی استقلال سامسونگ از گوگل نقش بزرگی را ایفا خواهد کرد.
توییت بعدی آقای مورتازین هم جالب است٬ او می نویسد که اینتل در حال کار بر روی یک پروژه جذاب مبتنی بر اندروید است که سامسونگ نیز در آن مشارکت خواهد داشت.
انگار همه چیز در حال تغییر است٬ تا ببینیم در عمل چه اتفاقی می افتد.
امیر حسین بازدید : 17 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

اپل آماده موشک پرانی: ماجرای iWork تحت وب برای پی سی و احتمال رایگان شدن iWork برای مک و iOS

داستان امشب٬ هر چند درباره اپل است ولی بد نیست کاربران پی سی هم آن را بخوانند.
اپل در دهه اخیر خودش را شرکتی معرفی کرده که سخت افزار٬ نرم افزار و خدماتش را یکپارچه و شیک در کنار هم ارائه می کند. همه می دانید که بیشترین درآمد این شرکت از فروش سخت افزار است ولی در عین حال ارائه خدمات یا نرم افزارهای رایگان٬ مثل بسته iLife برای خریداران جدید مک٬ یا سرویس های رایگانی مثل آیکلود٬ آیبوکس٬ آیمسیج٬ فیس تایم٬ گیم سنتر و به تازگی آیتونز رادیو٬ برای آی او اس و تا حدی مک نیز نقشی انکار نشدنی در فروش و محبوبیت محصولات اپل دارد.
با این حال در هر دو قلمروی مک و آی او اس٬ یک بسته نرم افزاری ویژه٬ مثل خاری در گلوی کاربران٬ غیررایگان باقی مانده و آن iWork است که شامل نرم افزارهای Pages و Numbers وKeynote می شود. iWork تا حدی -نه کامل- رقیب مایکروسافت آفیس است. نامبرز معادل اکسل٬ پیجز معادل ورد٬ و کی نوت معادل پاورپوینت. از آن طرف گوگل داکس را هم با انواع و اقسام امکانات داریم.
سال ها اپل iWork برای مک را در قالب یک بسته واحد می فروخت ولی از زمان افتتاح مک اپ استور٬ هر نرم افزار آن را جداگانه به قیمت ۲۰ دلار می فروشد -یعنی مجموعا ۶۰ دلار. قیمت ها برای خانواده iOS هم ۱۰ دلار به ازای هر برنامه است -مجموعا ۳۰ دلار.

اما از پاییز امسال یک اتفاق جالب خواهد افتاد: ارائه iWork برای iCloud.

می دانید که آیکلود مجموعه ای از خدمات رایگان اپل است شامل: ٬Mail ٬Calendar ٬Contacts ٬Notes و البته ٬Reminders بنابراین طبیعی است که یک خدمت رایگان دیگر به این مجموعه اضافه شود. در کنفرانس توسعه دهندگان اپل هم آقای راجر راسنر٬ رئیس بخش اپلیکیشن های تولیدی٬ گفت که iWork برای آیکلود٬ تحت وب کار می کند و مناسب برای استفاده در مرورگرهای مک و "پی سی" خواهد بود.

در نتیجه از پاییز سه مجموعه iWork خواهیم داشت: یکی برای مک٬ دیگری برای آی او اس٬ و آخری برای آیکلود -که دو تای اول برنامه های بومی سیستم عامل ها هستند و سومی تحت وب است.

می پرسید مشکل چیست؟

مسئله اینجا است که رایگان بودن iWork برای آیکلود کاربران اپل را سردرگم خواهد کرد و این برای شرکتی که ادعای سادگی می کند٬ فاجعه است. فکر می کنید اگر کاربران بتوانند از طریق مرورگر کارهای خود را به رایگان در iWork برای آیکلود انجام دهند٬‌ ولی ادامه کار در آیپد یا در محیط دسکتاپ نیازمند خرید برنامه های گران باشد٬ چه حسی به شان دست می دهد؟ حقیقت این است که همین الآن هم بسیاری کاربران آیپد از این می نالند که چرا باید علاوه بر ۵۰۰ دلار پول تبلت٬ ۳۰ دلار دیگر هم برای خرید iWork بدهند.

در این برهه که گوگل از اندروید به عنوان بستری برای ارائه سرویس های خود بهره می جوید و مایکروسافت نیز از آفیس به عنوان امتیازی برای فروش تبلت های ویندوزی٬ حرکت هوشمندانه برای اپل این نیست که به درآمد iWork چشم بدوزد. ارائه iWork تحت وب برای پی سی٬ به اندازه کافی رقبا را نگران خواهد کرد ولی ارائه رایگان یک بسته نرم افزاری غنی هم می تواند رغبت به خرید آیپد٬ آیفون و مک را افزایش دهد -که به نوبه خود کسب و کار سخت افزاری اپل را رونق خواهد بخشید. 
اپل در پاییز٬ همزمان با ارائه نسخه تحت وب iWork (که البته در حالت بتا است)٬ نسخه جدید نرم افزارهای بومی iWork را هم رونمایی خواهد کرد. فکر می کنید iWork برای مک و آی او اس رایگان خواهد شد یا بر عکس٬ iWork برای آیکلود بعد از تست ها از حالت رایگان خارج می شود؟
امیر حسین بازدید : 11 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

به روز رسانی هم آمیخته؛ ارمغان iOS 7 برای اپ ها

تا به حال شده به سفرهای طولانی در جاده بروید؟ نمی شود که برای تک تک سرنشینان خودرو٬ کنار زد تا جدا جدا به کارهای شان برسند. بهترین کار این است که یک بار توقف کنید تا همه به کار و بارشان رسیدگی کنند و دوباره راه بیفتید. قضیه به روز شدن محتوای اپلیکیشن ها در iOS 7 هم همین طور است.

تا قبل از بیرون آمدن نسخه ۷ آی او اس این سیستم عامل بهره وری پایینی را از خود نشان داده. تا کنون وضعیت اینگونه بوده که وقتی یک اپلیکیشن نیاز به آنلاین شدن پیدا می کند٬ خیلی ساده به شبکه وصل می شود. سپس اپلیکیشن دوم٬ مثلا دو دقیقه بعد نیاز به دسترسی پیدا می کند و به شبکه وصل می شود. و همین طور الی آخر... داستان ادامه دارد.
مسأله این است که بیدار شدن و سپس اتصال اپلیکیشن ها به شبکه٬ فرآیندی باتری خور است. وقتی اتصال به شبکه برقرار است٬ آدم دلش می خواهد حداکثر استفاده را ببرد و سپس اتصال را قطع کند (و در صورت امکان از اپ ها هم خارج شود). iOS 7 آمده تا دقیقا به همین شیوه کار کند: با به روز رسانی هم آمیخته.

به زودی اپلیکیشن ها قادر خواهند بود پس از ثبت در سیستم عامل٬ به آن بگویند که «آهای٬ من می خواهم یک ساعت دیگر دوباره آنلاین شوم. تا ۴۵ دقیقه دیگر هیچ چیزی نمی خواهم٬ ولی بعد از آن و قبل از ۱ ساعت هم مشکلی برای وصل شدن به شبکه ندارم.»

سیستم عامل درخواست هایی از این نوع را در دفترچه اش ثبت کرده و بهترین زمان برای اتصال به شبکه را تعیین می کند. بعد وقتی دستگاه آنلاین شد٬ زنگ بیدار باش را برای تمام اپلیکیشن های نیازمند به شبکه٬ می نوازد و خبر می دهد که حالا وقت انجام کار است.

و البته که خود کاربر هم (بی خبر) می تواند این ماشه را بچکاند. یعنی هر زمان که شما آیفون تان را بر می دارید و سافاری را اجرا می کنید تا به عنوان مثال سری به نارنجی بزنید٬ iOS 7 باخبر می شود و یواشکی به اپلیکیشن ها می گوید «آهای٬ انگار الآن به شبکه وصلیم. بجنبید٬ بیدار باش٬ به کارتان برسید.»

نکته آخر اینکه٬ با iOS 7 قادر خواهید بود به روز رسانی های هوشمند در پس زمینه را برای تمام اپ ها -حتی اپ های توسعه دهندگان- اجرا کنید. این یعنی اگر از یک برنامه مجزا برای چک کردن ایمیل استفاده می کنید٬ درست مثل برنامه توکار Mail اپل٬‌ امکان به روز شدن در پس زمینه فعال است.

با این امکان جدید٬ قاعدتا در آی او اس ۷ عمر باتری بهتری خواهید داشت زیرا دیگر آنلاین شدن بدون نظم و ترتیب اپلیکیشن ها منجر به درگیر بودن دایمی باتری نخواهد شد.
 
درباره ما
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید. من نوجوانی 14 ساله هستم از کشور بزرگ و سرافراز ایران. با ما همراه باشید تا از علم و فناوری های ایران و جهان هستی با خبر بشوید.در این وب سایت شما میتوانید مطالبی همچون اخبار گوشی های همراه و رایانه ها و لپ تاپ ها و هزاران محصول جدید را دریابید. امیدوارم همیشه سالم و سرافراز باشید. نویسنده و طراح این وب:امیر حسین علیپور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درمورد وبلاگ ها و سایت های مدرسه نیوز چیست؟
    به نظر شما ما باید بیشتر از چه مطالبی استفاده کنیم؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 336
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 480
  • بازدید کلی : 15,419